Έξοδα αποστολής
Κατά τη δημιουργία παραγγελίας, ο καταναλωτής καλείται να συμπληρώσει τον ΤΚ (ταχυδρομικό κώδικα) της περιοχής εντός της Ελλάδας όπου θα παραδοθεί η παραγγελία, ενώ έπειτα υπολογίζονται αυτομάτως τα μεταφορικά έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο καταναλωτής επιθυμεί αλλαγή του τόπου παράδοσης, υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης της επιχείρησης μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@luxusbags.gr ή τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2310672179. Σε περίπτωση που ο νέος τόπος παράδοσης βρίσκεται σε διαφορετική περιοχή από τον προηγουμένως καθορισθέντα, ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τη διαφορά του κόστους εξόδων αποστολής, εφόσον αυτά είναι μεγαλύτερου ποσού από τα προηγουμένως διαμορφωμένα έξοδα αποστολής. Αντίστοιχα, αν είναι μικρότερο το ποσό των εξόδων αποστολής στον νέο τόπο παράδοσης, επιστρέφεται η διαφορά του ποσού που καταβλήθηκε και είναι μεγαλύτερη από την τελική των εξόδων αποστολής.
Ο τιμοκατάλογος των εξόδων αποστολής είναι ο ακόλουθος:
Θα ισχύουν τα έξοδα μεταφοράς που εφαρμόζονται από την εκάστοτε συνεργαζόμενη με την εταιρία μας, μεταφορική εταιρία. Πιο ειδικά τα έξοδα μεταφοράς είναι τα παρακάτω:
- για αποστολές άνω των 29 ευρώ και έως 1 kg εντός Ελλάδος: δωρεάν μεταφορικά
- για αποστολές με βάρος δέματος έως 1kg εντός Ελλάδος: 4 ευρώ
- για αποστολές με βάρος δέματος 1kg – 3 kg εντός Ελλάδος: 7 ευρώ
- για αποστολές με βάρος δέματος 3,1 kg – 4 kg εντός Ελλάδος: 10 ευρώ
- για αποστολές με βάρος δέματος 4 kg και άνω εντός Ελλάδος: 15 ευρώ
Για την ύπαρξη ή μη χρέωσης μεταφορικών εξόδων (εξόδων αποστολής), ο καταναλωτής θα ενημερώνεται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, και πριν την οριστική υποβολή αυτής, όπως αναφέρεται και παραπάνω.
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων εξαρτάται από το χρόνο παράδοσης σύμφωνα με την κάθε εταιρία courier. Τούτο σχετίζεται και με την πολιτική παράδοσης των εταιριών courier, αναλόγως των διαφόρων παραγόντων, όπως ενδεικτικά του τόπου παράδοσης.
Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.),τότε η επιχείρηση θα επικοινωνήσει με τον καταναλωτή, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail. Στα προϊόντα, στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας», αυτά θα παραδοθούν αφότου θα είναι διαθέσιμα στο χώρο της επιχείρησης, οπότε και θα αποσταλούν με courier. Αποστολές δεν πραγματοποιούνται Σάββατο, Κυριακή και αργίες.
Τελευταία ενημέρωση 05/07/2023